Seg, seg och lite mer seg

Det var full rulle igår. Vid 10 tiden åkte jag, mormor, mamma, Osama och Ida ut till Järlåsa för att fira min bror som fyllde 14 år. Inte det roligaste att fylla år på julafton kanske men så är det. Vid halv 2 gick jag över till farfar iaf och firade jul med den sidan av släkten. Sen blev den en snabbis hem till mamma igen för att öppna lite julklappar där innan jag drog ut till den tredje halvan av släkten i Järlåsa igen på kvällen för att hälsa lite. Med andra ord hann jag träffa en jädra massa människor under en och samma dag.

Idag är jag ganska trött och seg men är väl bara att peppa för utgång ikväll. Same procedure as every Chrismas Day. Men innan det måste jag fixa till mig och sen dra till farmor och käka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0