Sådär nu är alla julklappar fixade

Dagen har skridit fram utan stress, vilket är otroligt skönt. Jag är verkligen jättetrött nu men ska snart laga mat och så kolla på tv.

Träffade iaf Lina på stan och hämtade mina körkortsgrejer (spel & böcker) eftersom min systeryster behöver dem nu när hon ska börja övningsköra. Kanske är tur man inte bor i Uppsala på ett halvår till? hahaha Träffade också Jennie och hennes kille Emil, har inte träffat honom innan men jag kan säga av första intrycket att han är en jättetrevlig kille.

Sen drog jag iväg till Marieberg. Man kan ju säga att det tog sin tid med en buss som var proppfull. Sen gick jag och skrotade för mig själv i några timmar innan jag tog mig tillbaka till stan några julklappar rikare. Nu blir det till att slå in dem bara.

Sen jag kommit hem har jag i stort sätt skrotat i mitt rum, satt in gamla räkningar i en pärm och lite sånt. Bäddat rent i sängen så faan om jag inte kan sova inatt alltså då blir jag lack. Nästan så man får införslaffa starkare grejjer hahaha.

ÅÅhhh nu vill jag bara hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0