Redigering!

Sitter just nu och skriver om min tidigare forskning lite. Man får ofta ett annat perspektiv på dem efter ett tag. Då menar jag att man först översätter den tråkiga och krångliga engelskan till svenska först. Det känns lite osammanhängande till att börja med. Men efter att ha läst det några gånger inser man att en del är irrelevant och att man kan korta ner och skriva om.

Sen håller jag på att lägger in text till min analysmetod i inväntan på respons från min handledare. Det tog lite längre tid än hon trott eftersom hon inte förväntat sig att jag skulle hinna få ner så mycket text, vilket är bra. Så jag får den senare idag men måste sysselsätta mig med något.

Evelina var för övrigt precis här och fixade mitt hår. Nu är det jättefint så kan inte röra mig, vill inte riskera att det blir förstört! Har vågat håret, blir lite annorlunda än lockar eller krull hehe. Tror mitt hår blivit med lockigt/krulligt sen jag bytt till ett mycket bättre schampo och balsam!

Ungefär såhär ser det ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0