Mellandagsrea

Idag har jag varit ute och kollat på lite av mellandagsrean men måste säga att den suger. Riktigt dåligt utbud och bara massa reagalet folk i farten. Mormor shoppade dock massor men det enda jag köpte var en ljudsladd till min högtalare.

Fick presentkort på Thuns av farfar. Hade kanske önskat mig till Uppsala föreningen istället eftersom (förlåt) men Thuns har bara tantkläder numera. Men pappa och jag var iaf dit nu på kvällen. Kom hem med ett par träningsbyxor, sov t-shirt, ilägg till skorna eftersom de blir kalla när det blir -20 och så lite småkraffs. Inte mycket intressant. Klänningarna som pappa skickade efter kom också idag. Den ena var jättefin men för stor typiskt och den andra kändes bara väldigt vid och konstigt. Framifrån såg den bra ut men inte bakifrån eller från sidan. Så båda åker tillbaka. Därför får jag nya högtalare till datorn av pappa istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0