Måste sätta fart

Mötet med min handledare gick kanon. Lite småjusteringar i texten eller rättare sagt omstruktureringar annars bra. Vilket betyder att analysramen ska läggas upp och fyllas med allt material HEJJAA! Ska in med en till artikel om tidigare forskning också men det går snabbt!

Annars har jag spenderat de senaste 75 minuterna med mamma på mobilen. Jävla kacklande alltså om allt och ingenting. Men det var kul eftersom det var länge sen vi hade tid att prata nu.

Jag har en del att hinna med idag som det ser ut. Artikeln ska in, sen lite annat fix, söka andra artiklar till analysen och så måste jag till Willys och handla lite grejer samt att jag borde dammsuga, jag hann inte det igår jag vet inte vart tiden tog vägen.

Sen låter det som att vi ska på studentbio ikväll. Paranormal activity 2. Jag lär ju inte kunna sova inatt, någon som frivilligt skedar med mig inatt? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0