Mår som jag förtjänar

Det verkar som att jag absolut inte kan sova när jag varit ut och festat numera. Jag upplever vad man kanske kan kalla störd REM-sömn? Gick och la mig i stort sätt direkt när jag kom hem men har vaknat flera gånger under natten, snurrat och snurrat, somnat om, vaknat. Ett tag var det nästan så jag önskade det var morgon så jag kunde kliva upp. Klockan var då 07.33, lite tidigt kanske. Somnade om till 10 sen dess har jag legat vaken. Så jag har ont i huvudet, trött och seg men framförallt är jag hungrig. Gabi gjorde förjävla goda drinkar igår och antar det sätter sina spår hahaha. Caipirinha

Bilderna tyder på att vi hade jävligt kul igår dock. På förfesten iaf, utekvällen var inte den bästa. Musiken var inte alls som jag hade tänkt och det var 18års gräns, ni kan ju gissa tre gånger vilka som var majoritet. Men men förfesten var iaf röj och har en del erm.. "fula" bilder och ja roliga bilder. Tur man bjuder på sig själv, eller alla gjorde det faktiskt :cool:

Bilder kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0