Man gör det man kan

Ser ni nya saker i bloggen de kommande dagarna är det för att jag roar mig med bloggdesign. Testar på olika saker. Den största skillnaden just nu är profilbilden på sidan med text men också kommentars rutan. Tycker det är jättekul att greja. Det är lite avslappnande faktiskt. Man får klura lite, fixa och trixa. Min design må vara enkel och inte flashig men jag gillar det. Dessutom har jag varken råd, tid eller lust att låta någon som är ännu mer "datanörd" än jag själv göra det. Är min blogg så jag vill göra det på mitt sätt även om det blir lite i taget.

Något annat nytt är att när ni kommenterar och gör smileytecken så kommer det bli en smiley :D Samma för mig när jag bloggar. Bara för att göra det lite extra kul. Ja jag vet jag är jättenördig ibland :P haha
Vill ni också lägga in det i era bloggar gå HIT så får ni veta precis hur ni ska göra.

Lista över smileys man kan använda:

Kommentarer
Postat av: Alex Blakeley

I hope this works! :question: :question:



Anyway I like the new blog design :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0