Klättrar på väggarna

Idag har jag varit riktigt rastlös. Det är nästan så jag velat gå ut och springa men det går inte med mitt knä som uppenbarligen vägrar att bli bättre. Det gör inte lätteont men läget är oförändrat och överanstränger jag det så känns det mer. Så blir nog att ta en sväng till sjukgymnasten när jag kommer tillbaka till Örebro. Har planerat att åka hem på måndag morgon, då blir det buss eftersom jag inte orkar vänta på ett försenat tåg. Det känns som en garanti speciellt nu när det står mer snö på schemat.

Var iaf ute och åkte lite med pappa på eftermiddagen. Käka jättegod sallad på Rixos och sen har jag bara hängt hemma. Kvällen har spenderats framför tvn. Samtidigt har jag suttit och kollat på priser för att åka till Amsterdam i slutet av April, början av Maj. Så nu har jag några hotell upplistade till mig och Emilia.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad ska du göra i Örebro så tidigt?

2011-01-01 @ 09:14:14
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0