Klänning till jul/nyår

Jag vill gärna ha något nytt och snyggt att ha på mig till jul och nyår eller något av det. Vet visserligen inte vad jag gör på nyår, kanske super mig redlös för att dränka mina sorger haha. Okej sånt ska man inte skämta om! Det enda jag planerat hittills är att jag ska till farfar på julafton och sen blir det väl jullunch hos farmor på juldan följt av utgång som alla andra år!

Men kläder är ett problem som består. Jag har jättedåligt med kläder just nu eftersom jag inte haft möjlighet att uppgradera min garderob.

Hittade iaf dessa två på Bonprix och blev lite sugen. Tycker de har många fina klänningar på den sidan men har aldrig skickat efter något. Det är inte så billiga kläder tyvärr.

Kommentarer
Postat av: emelie

Oh den lila/svarta var ju extremt snygg :O

2010-12-14 @ 17:31:38
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Isabel

Gillade inte den högr veckade klänningen, men däremot den till väsnter, jättefin!

2010-12-15 @ 09:55:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0