Ikväll ska dansas reggaeton

Winterjam på Satin ikväll. Gissa vilket gäng heta brudar som ska dit? Jo Tybblemaffian men kompisar och erm respektive haha. Det är iaf Jamaicatema på ett dansgolv vilket innebär reggae och lite annat, på det andra dansgolvet är det club, reggaeton och hiphop. Blir ju hur kul som helst! Eller ja, club och reggaeton iaf och jag kan nog stå och gunga med till reggae om jag är tillräckligt full. Vilket det känns som att jag kommer att bli med tanke på att Gabi planerat att bjuda på Margarita, Caipirinha och Rosa pantern. Jag kommer dessutom ta med min Dooleys så fanskapet blir slut någon gång. Det är inte gott alltså!

Väldigt peppad för ikväll och inte ens mitt jävla knä ska få förstöra för mig! Just nu är det inlindat i bandage så jag nästan stasat hela benet men vaffan. Amputering av ena benet har väl inget dött av ;) Måste kanske börja göra mig iordning. Vad ska jag göra med håret? Med de nya hårprodukterna känns rakt bäst men det krävs ju lite jobb. Lockigt, stå-åt-alla-håll får det bli typ. Eller så illa ser det inte ut faktiskt än, men det kommer göra innan kvällen är slut. Vad ska jag ha på mig? Känns ju som att man vill ha något som flyger lite när man dansar? Haha dagens i-landsproblem typ!

Nej får klura på det där ett tag... Har inte mycket tid på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0