Här händer grejer

Tror inte jag varit uppe och helt färdig någon gång den här tiden de senaste dagarna. Jag har varit en riktig slöfock faktiskt. Har varit så skönt att ligga och kura under mitt täcke men nej sånt har vi inte tid med. Ska på möte kl 11 så det är väl en av anledningarna och har lite att fixa innan.

Håller för övrigt på att bli galen nu när jag inte kan gå och gymma. Ser ut som att knät tänker förstöra denna vecka också. Nästan så att jag börjar fundera över om jag borde gå och kolla upp den. Men samtidigt känns det som att ja jag har slagit i den och sen överansträngt den med att gymma i 1,5 timme innan det blivit riktigt bra. Det blir liksom lite bättre varje dag men det går inte tillräckligt fort. Jag blir otålig och snart klättrar jag på väggarna. Samtidigt vet jag att det aldrig kommer bli bättre om jag går till gymmet ändå så jag får väl sitta här hemma och uggla tills det är bra.

Idag blir det mer uppsatsskrivande. Tror det blir till att börja på resultat/analys idag. Inte fy skam det. Men jag är sååååå trött på denna uppsats nu. Samma sak varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0