Börja känna pressen

Slutet närmar sig på uppsatsskrivandet. Handledaren vill ha in den på måndag för att läsa och kunna bedömma om den är tillräckligt redo för att gå upp på opponering. Det känns lite som att ju närmare det kommer desto svårare har jag att knyta ihop säcken. Som det känns nu så kommer uppsatsen vara "klar" på måndag men i vilket skick det vet jag inte. Då tänker jag på att alla delar finns och så MEN att det inte hänger ihop så bra. Men som min handledare konstaterade så hinner inte alla klart och det är inte hela världen. Men det vore så jävla skönt att vara klar direkt. Men har sagt det förut går hellre upp senare men en uppsats som är 100% klar som jag verkligen kan stå för istället för att stressa ihop något och det finns massa som opponenterna kan ta upp och riskera att få en hel del att ändra efter.

Så nu blir det frukost, sen ska uppsatsen få sig en omgång. Förhoppningsvis med mer inspiration än igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0