Att det ska vara så svårt

Håller på packa för fullt men var sjutton ska man ha med sig. Just nu så känns det som att jag går igenom massa lådor av "den här kanske jag använder". Att det ska vara så svårt? Jag ska vara hemma en vecka, 1,5 max 2. Och jag lovar det finns tvättmaskin. Dessutom kommer jag troligtvis handla nya grejer så kanske får tänka om där. Mena behöver man 4 par leggings och 3 par jeans? Nej troligtvis inte! Nej Emma skärpning sånt här har du inte tid med!

Pratade precis med pappa och han åker snart. Det innebär att jag har sisådär 2 timmar på mig att få klart allt. Med förutsättning att det inte är så mycket trafik åt det här hållet. Jaja håret är iaf klart så på 2 timmar behöver jag bara få ihop min packning, äta lunch och diska. Det ska man väl hinna med, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0