650 år senare...

Äntligen har jag fått ihop analysen i min uppsats. Det känns riktigt förlösande och det har tagit sån jävla tid. Alltså man uppskattar andras sällskap när man skriver helt själv. Mena jag tyckte b-uppsatsen var förjävlig men då var vi 3 och nu är c-uppsatsen ännu mer förjävlig när jag skriver själv. För jag måste ju verkligen göra ALLTING helt själv men lite hjälp från min handledare då men det är JAG som måste göra jobbet.

Den som inte skrivit en stor uppsats helt själv förstår inte alls det jag går igenom, inget som jag förväntar mig heller. MEN kom inte till mig och säg att detta varit det värsta ni varit med om för ni har inte skrivit den själv för det ÄR det värsta jag varit med om. Men samtidigt så har jag lärt mig väldigt mycket om mig själv. Jag har tvingar mig själv att göra något jag aldrig trodde jag skulle klara av.

Så nu åter till uppsatsen. Ska försöka få ner slutsats och egna reflektioner samt fortsatt forskning innan jag skickar in den till min handledare för koll så allt är grönt inför fortsatt arbete med den under helgen. På måndag ska den in, förhoppningsvis tillräckligt klar för att bli godkänd till opponering.

Tror jag ska injicera lite koffein i.v så man piggnar till! (det är ett skämt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0