Uppdatering

Glada nyheterna är att jag inte har ont ont i visdomstanden eller tandköttet. Andolex verkar ha gjort sitt och lite ipren också. Men eftersom jag haft en liten infektion så har jag fortfarande ont i käken. Rättare sagt jag har problem med att öppna munnen tillräckligt för att få in mat och får jag inte förstora bitar kan jag inte "placera" dem så jag kan tugga enkelt vilken i sig är lite prooblematiskt eftersom det gör lite ont när jag använder käkarna.

Med andra ord. Det går framåt och blir bättre. Det är väl huvudsaken?

Skämtade lite med mormor om att det var den nya dieten. Visdomstandsdieten, slå den ni. Blir mycket soppor och annat flytande nu samtidigt som jag inte känner mig sugen på mat.


Kommentarer
Postat av: emilia

hello, den här vill jag också ha med till Cypern Edward Maya&Alicia-Stereo love.

2010-08-09 @ 15:54:34
URL: http://emiliavv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0