Tiden står still

Varför går tiden alltid fort till att börja med när man längtar till något för att dagarna innan i praktiken stå helt still. Okej egentligen inte för att jag klagar, vill ju bli så frisk som möjligt innan vi åker till Cypern men snälla det kan väl också gå lite snabbare. Är dock tacksam för att natten som nästan fick mig att grina pga halsont men när jag vaknade imorse hade jag ingen halsont alls. Tänk om jag kunde vakna imorgon och min hosta var borta och sen vakna på torsdag och nästäppan har släppt helt. Man kan ju alltid hoppas.

Kommer iaf hoppa isäng tidigt så jag kan sova massor!

Kommentarer
Postat av: Tommymia

A exceptional happy site!

2011-01-14 @ 11:22:39
URL: http://tommymia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0