Planering

Ska snart åka ner på stan och träffa Anna, Emilie och Emilia. Ska planeras lite inför Cypern, snacka lite skit och sen fika (om jag kan dvs). Sitter just nu och har suttit i 25 minuter och försökt få i min lite spagetti och köttfärssås som till stor del är nermosad till barnmatnivå men det går bara inte. Skitjobbigt. Jaja bara att kämpa på, tänker inte låta det förstöra mitt humör idag iaf!

Senare ska jag nog ta mig till IKEA och köpa hyllan till badrummet.

Nej nu ska jag kämpa vidare med maten, måste få på mascara med innan bussen går om 20 minuter.

Kommentarer
Postat av: Emilia

fast Island ligger nära och är rätt överblickligt. Madrid är för varmt på sommaren... Grekland har du rätt om.

2010-08-10 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0