Internetlös dag

Dagen har till att börja med spenderats i Lyssnarängen. Jag och Emilia var snabba att dra ut och sola när det för en gångsskull var fint väder. Gick dock inte att bada eftersom vattnet var grönt av alger. Så blev att duscha men framförallt bättra på brännan.

Sen var jag en sväng till pappa och hämtade grejer. Bla nya leggings och en ny klännning som jag beställt på ellos. Efter det bar den hemåt en snabbis och in i duschen innan jag drog till Rixos och åt mat. Eller sallad rättare sagt, skitgott! Lika bra som Cupido om ni frågar mig.

Efter det blev det en snabbit till apoteket och ICA Maxi. För att spendare några timmar hos Emilia och Sex and the City maraton. Nu känner jag mig ganska trött.

Kommentarer
Postat av: Nicolasida

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-08 @ 08:17:01
URL: http://nicolasida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0