Gå till tandläkarn eller inte?

Sitter och överväger om jag ska försöka få en tid eller inte. Samtidigt som jag har ont så vet jag inte om jag har tillräckligt ont för att vilja gå. Jag vet jag känner mig heltöntig men jag hatar tandläkarn. Men vore ju bra om nån kunde kolla på den, om ´möjligt slipa till den så att den inte skaver i kinden. Just nu känns det som jag håller på bli uppäten innifrån (skämtåsido).

Dock känns det bättre efter en ipren så känns inte som jag fått en inflammation än iaf. Usch finns det något värre än att ha ont i munnen, ja okej då ont i magen är inte heller så kul men efter det. Jag tål smärta väldigt väl, jag kan gå och ha ont utan att gnälla om det. Men munnen och magen är inte kul.

Jaja måste ju ringa och avboka mammas tandläkartid i vilket fall som helst så får väl rådgöra lite med den jag talar med så får hon avgöra om jag behöver en tid eller inte. Nu har jag ont i magen också!


Kommentarer
Postat av: Lauritsruth

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-11-28 @ 08:20:07
URL: http://lauritsruth.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0