Ayia Ayia Ayia (fucking) Napa

Lite kort update from värmen. Allt är superbra, varmt och skönt, massor av sol och bad samt knäppa människor. Man kan säga att vi roar oss för fullt och har kommit på massa knasigheter. Bla så tävlar vi om vem som har mest skadepoäng och liknande när veckan är slut, det är allt från att kräkas till skärsår. Kan säga att Emilia leder just nu följd av Anna sen Emelie och sista jag.

Brände mig på magen och typ bikinilinjen igår så tar det lugnt med solen idag. Barrunda ikväll ska bli skitkul. Vi var ju på poolparty med öppen bar i Lördags. Kan ju säga att vi inte klarar öppen bar, vi behöver betala för oss hehe. Sen har vi också tjänat till oss 2 helrör på GG (GrabbarnaGrus.dk).

Kan säga att jag inte längtar hem just nu iaf. Eller på morgon när jag ligger i min hårda säng och sopbilen kommer runt 07. Hursomhelst kommer jag ha en nice bränna!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Berntamalie

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2012-05-08 @ 13:29:04
URL: http://berntamalie.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0