♥ Andolex

Det är bra jävla grejer. Hela käften är bortdomnad!

På något sätt gjorde det mig på jävla bra humör också. Nej jag har inte druckit upp hela flaskan, bara halva muahahaha. Nej inte det heller. Faktiskt så gurglade jag bara 15 ml. Poff sa det och känseln försvann.


Vet inte hur länge sen det var nu men det håller i sig ett bra tag kan jag lova. Till min stora lycka! Ja jag vet jag ska sluta tjata om min tanden men det händer inte mkt annat.

Känner mig nästan på partyhumör mitt i detta. Men inge party för mig, ska vara fyllechaffis (tror jag) pappa verkar inte ha bestämt sig om han ska dricka eller inte. Med till Östervåla ska jag iaf.

Nej lite Jokk bärdryck på dethär så. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0