Vilken dag!

Först och främst vill jag tacka alla för era lyckönskningar. Värmer verkligen att veta att man har en del stöd i det man gör. =)

På tal om tentan vill jag bara nämna kort att jag tror det gick bra men man vet aldrig. Känner iaf att jag inte satt som ett frågetecken när jag fick den och jobbade mig systemetiskt igenom den. Nu tycker jag inte vi pratar om det mer förrän jag får resultatet =D 5 timmar och 40 minuter är iaf mitt nya tentarekord. Under mina 4 år på universitetet har jag aldrig suttit så länge med en tenta.

Tiden efter tentan gick om inte annat snabbare än tiden vi skrev tentan på. Nina och jag var ner på stan en sväng. Hem till mig färga håret, fixade mat och lite annat.

Lina döck upp senare och maten stod typ klar att äta. Har haft en otroligt trevlig kväll med Nina och Lina här hemma med mat och vin. Kan inte beskriva hur roligt det var att min mat gillades. Tack vad gulliga ni är ♥
Trots lite vin var vi alla tre supertrötta men hade väldigt trevligt ändå. Säger nog hej då till denna dag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0