Varför gör man så?

Vaknade lite i 7 och vad jätte pigg. Såg ju att det var fint väder så blev ju glad av det med. Vad händer? Jo jag tänker att jag vill bara dra mig lite till eftersom jag var vaken så tidigt. Jag somnar om och vaknar lite efter 8 och är helt död. Varför gör man så mot sig själv? Varför är man mer trött när man sovit längre ibland? Kan säga att det suger iaf. Tricket verkar vara att sova lite för kort tid, tvinga sig ut sängen med orden "det blir bättre snart" och köra igång dagen. Att sova så länge man vill verkar inte fungera. Inte för mig just nu iaf.

Ska snart till universitetet och gå igenom lite tentor man gänget. Jag kommer nog gå lite tidigare också eftersom jag inte har något frukost hemma. Inte roligt! Så den får jag äta på universistetet. Men aja är väl bättre att komma iväg så jag får gå hem nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0