Vad ska man göra nu då?

Städningen är klar, tvätten är ren. Vad ska jag sysselsätta mig med nu då? Funderar på att ta en sväng om i badrummet även fast det inte behövs. Det för att göra av med lite energi. Tror nämligen att det är anledningen till att jag haft så svårt att somna. Brukar vara så ibland när jag varit hemma i Uppsala några dagar för mycket. Första dagarna är ofta ganska intensiva och sen orkar jag inte göra mycket, vilket resulterar i att jag får svårt att somna i några dag. Man kan ju tro att man drabbas av värsta jetlaggen mellan Uppsala - Örebro liksom haha.

Mycket tyder dock på att jag ska lägga mig och se en, två avsnitt av en serie som Sandra min kompis från Holland skickat till mig. Queen of folk heter den. Nå bögserie, massa intriger och annat. I like! (tror jag, såg en snutt på youtube och ville gömma mig bakom något haha)

Slänger in en bild på solnedgången igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0