Underbart

Måndag igen. 1 veckan kvar till monstertentan. Ja jag menar det verkligen med sååå många lagrum och annat man måste ha koll på samtidigt som man måste sitta med ett speciellt "fall" i 6-7 timmar. Egentligen tror jag inte att det kommer vara några problem om man kör det lugnt och metodiskt. Tänker sig för innan man skriver. Jo jag vet kan vara min svaghet ibland för att jag verkligen vill få ut mina tankar. Men som sagt är det skönt att hon inte bedömmer efter vilket svar man får fram utan efter ens förmåga att argumentera rättsligt. Det borde inte vara svårt och man har kolla på det i stora drag. (Måste säga att jag fortfarande tycker det är fult att skriva paragrafer = § för hand.)

Så därför idag ska jag träffa Nina och Lina på universitetet. Vi ska försöka komma igång med arbetet vi ska skriva efter denna tenta. Men eftersom jag fyller år nästa tisdag vill jag gärna åka hem då och inte sitta kvar här några dar och fila på syfte. Men lär knappast ta hela dan idag, sen ska det hems och sortera böcker och renskriva anteckningar.

För övrigt så tycker jag att Syoss Shampo och Balsam som jag nu testat i 2 månader är skit bra. Mitt hår har blivit mycket mindre risigt. Jag behöver inte ens ha produkter i det nu för att det inte ska se ut som ett fågelbo eller stå åt alla håll. Jag tycker det är underbart skönt för egentligen vill jag ju inte använda massa skit i håret. Det blir ju bara skitigt snabbare och det gillas inte. Så Syoss för torrt och slitet hår rekommenderas. Är både mjukare och mer glansigt, för att inte tala om att jag tappar mindre hår. Har med andra ord på mig funkat bättre än jag någonsin kunnat hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0