Nu kan jag andas lite

Bestämde mig för att gå hem från föreläsningen idag efter att jag sovit så lite. Fick lite deja vu känsla också. Tror jag satt hur länge som helst och funderade på varför jag kände igen föreläsaren. Sen kom hennes berättelse om hur hon talar med tomater på konsum och att hon visade brösten på kappahl i östersund. Då trillade palletten ner och jag insåg att jag haft henne i Uppsala, samma eller okej liknande föreläsning. Så jag kände att jag inte behövde komma tillbaka på eftermiddan. Även fast det var underhållande och bra men jag pallar inte.

Sen är det rätt skönt att CSN beviljat att jag får pengar för sommarkurser i sommar. Så med de ca 8 stycker jag sökt lär ju 2 stycken bli av iaf så jag har något att sysselsätta mig med och för att inte tala om att jag överlever pengamässigt i sommar också. Sommarjobb växer som sagt inte på träd och SOC vägrar jag ens överväga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0