Man kanske ska sätta igång

Planerad utgång ikväll. Har inte druckit alkohol på evigheter så nu är jag riktigt sugen på att dra iväg och festa. Ingen aning om vart vi ska eller så mer än att det är förfest hon Malin. Sen får vi se helt enkelt. Så jag kanske ska börja göra mig iordning. Behöver knappast känna stress eller något annat angående att sminka mig. Emelie är på väg hem från en heldag på röda korset så hon ska väl käka, duscha och lite sånt. Men börjar jag nnu kan jag ta lite i taget hehe. Vet inte vad jag ska göra med håret så det kanske tar sin tid.

Förresten verkar det som att internet i Tybble inte fungerar. Så sitter nu för första gången med mobila internet på stationära datorn. Fungerar kanon! Tror tom att det är snabbare än vad internet är annars! Kanske ska köra på det jämt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0