Luktar bränt

Har varit hemma hos Maria med Emelie och Malin och ätit taco paj. Vi såg också på en film jag inte minns vad den heter nu. Save the last dance kanske? Det och massa skit snack var trevligt efter en jobbig dag.

Men var inte så mysigt att komma hem direkt. Luktar brännt i hela Tybble och då ska vi inte prata om hur det lukta i mitt rum. Blir så varmt att jag hade fönstret öppet. Hade jag vetat att någon skulle elda något annat än vad van vanligtvis har i en grill hade jag kanske stängt. Luktar inte gott alls så usch hur ska jag kunna sova här?


Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha, ja om man eldar sådant som itne ska eldas kan stinka riktigt illa!



Snygg bild!

2010-04-14 @ 15:51:26
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0