Jag ryser..

Jag älskar verkligen våren när det blir soligt och varmt. Mena finns det något skönare än att sitta och gassa i solen? Dock har jag fått gå in nu så jag inte ser ut som en tomat imorron och för solsting typ haha. Men nu är det ju inte bara positivt med våren. Det innebär ju att alla äckliga småkryp kommer fram också. Speciellt spindlar, jag hatar spindlar! Har typ fått panik 3 gånger idag över att spindlar kommit för nära OCH krypit på mig! Inte okej de är värre än hundar som blir nyfikna på de som är hundrädda! Usch jag ryser... AAAH Låt mig vara =(

Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. jaa choklad är gott :D och min helg har varigt bra :D

2010-04-12 @ 19:23:44
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0