Jag är inte i fas...

... med mig själv. Jag missar viktiga saker inför föreläsningar, har noll koll på salar och tider, jag glömmer saker helt enkelt! Det är något som inte stämmer. Pratade precis med farmor och hon påminde mig om att jag inte ringt eller skickat grattis till min faster som fyllde år förra veckan. SHIT!! Jag glömmer aldrig födelsedagar! Måste säga att jag skäms lite över det. Okej om det är någon man inte känt så länge men ens egen släkt. Det är inte okej!

Sen börjar stressen inför tentan komma krypande. Jag kan inte rå för det och jag kan inte ta bort det. Så ja det är vad det är. Nästa vecka kommer alltså bestå av en hel del tentaplugg samt att vi måste få ordning på vårat syfte och sånt inför arbetet som startar efter tentan. Med andra ord efter imorron får jag leva en veckan av pain. Det kommer innebära att jag inte kommer kunna gå på min kusins dop nästa helg. Jag skäms lite över det också för att jag vet att jag borde men jag kommer vara ett nervvrak och stressad nog som det är och ha massor att förbereda på söndan.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag förstår hur du känner salstentor o salstenta plugg är vidrigt, o extra när den är så många hp som din.

2010-04-17 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0