God natt

Nu hoppar jag i säng. Läser ni detta imorronbitti så sitter jag troligtvis och skriver tenta. Den pågår mellan 08-14 och jag tror jag kommer behöva all tid. Jag räknar iaf med det. Känner mig väldigt lugn och bra förberedd men man vet ju aldrig imorron. Kan ju vara en helvetes tenta värre än någon av det test-tentorna vi fått men det känns konstigt.

Kommer troligtvis sova skit inatt med. Alltid lite paranoid under natten att jag ska försova mig så brukar ju vakna några gånger.

Vet inte när jag kan blogga imorron igen. Efter tentan ska jag och Nina ner på stan och köpa lite vin till maten och in på några andra ställen. Så få se när vi är tillbaka. Efter det ska vi färga hår.

God natt. Wish me luck imorgon!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nu sitter du där. Hoppas skrivandet går bra! Håller tummarna!



Sådär kan jag också bli om jag hr viktiga saker tider att passa, då vaknar man typ en gång i timmen hela natten igenom för att man är så rädd att försova sig.

2010-04-26 @ 09:02:11
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0