Första april

Finns det något som säger att man måste skämta med folk idag? Jag vet iaf att jag inte kommer tro på vad någon säger. Förlåt om det kanske kommer såra några om ni nu måste försöka just idag. Varför kanske ni undrar? Det har helt enkelt sin grund i att en person gjorde upp ett väldigt taskigt skämt för något år sedan. Vill inte beskriva det mer men jag verkligen stöttade den personen och var väldigt involverad för att sedan få veta att det var ett skämt. Det var inte alls roligt så nu vill jag inte tro på några saker folk säger. Visst vissa saker är väldigt obvious att det är ett skämt men andra är svårtydda.

Så förlåt men jag kommer inte skämta med någon idag så jag önskar att ingen försöker något dumt skämt på mig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0