Busy, busy och lite mer busy

Håller på skriver ut föreläsningsanteckningar från hela kursen. De kommer att behövas på tentan nästa vecka. Jag känner att anteckningarna ger en snabböversikt på det mest väsentliga under denna kurs. Vill man läsa in sig mer på det man måste ha så får man ju också ha böckerna med sig. Det kommer man för övrigt också behöva med jag tänker mig ett sånt här upplägg: problem --> snabbkoll av delar --> litteratur att stärka --> diskussionen. Kan säga att jag tyvärr avverkat några träd idag, jag är ledsen men nöden har ingen lag =P Kan ju trösta med att jag tänkte ge bort eller sälja billigt tillsammans med mina böcker när kursen är slut!

Ja såhär ser det ut när man skrivit ut massa papper och häftat ihop. Trust me det är inte allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0