Vilken natt!

Jag måste säga att jag aldrig varit med på maken och då har ju jag ändå hunnit vara sjuk många gånger i mitt liv. Men jag kan inte minnas att det varit såhär! Det är inte så att jag mått dåligt eller nått, det är det som är så jävla konstigt.

Jag vaknade vid 02 inatt och då var min säng dyblöt, jag mena täcket, kudden, madrassen där jag låg och min t-shirt som jag sov i. Helt galet jag har alltså svettats så mycket att det blivit blött! Jag har aldrig varit med om det förut. Försökte somna om i blötan ett tag innan jag gav upp.

Fick gå upp och hämta madrassen och lägga den på golvet och bädda till det lite samt att jag fick byta t-shirt så klart. Alla andra grejer fick jag lägga och hänga i rummet så det skulle torka.

Jag la mig på madrassen och somnade ganska snabbt. Sen vaknade jag vid 04 igen och ville inte ligga på golvet längre så gick tillbaka till sängen som då hade torkat och somnade bums.

Jätte konstigt! Det var något nytt, vet inte om det är mitt nya täcke som är supervarmt som gjorde att det blev för varmt med feber också att jag svettades så. Eller kanske var det att jag pimplat så mycket vatten under dagen att det fanns så mycket vatten i kroppen att jag svettades ut det istället för att gå på toa. Jag vet inte.

Det verkar iaf varit en riktig uttömning.. Roliga är också att jag varit vaken nu i ca 1 timme och jag är fortfarande feberfri. Lite ont i halsen men inget annat. Inte ens ont i huve som jag hade igår hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0