Vilken håla!!

Jag får ursäkta om det är någon som läser det här och bor eller kommer ifrån Vingåker men... FYFAAN VILKEN HÅLA!!! Vem vill bo där?? Allvarligt?? Och Factory Outlet? Ja kanske om man är 40+! Hallå vad är det frågan om? Och inte var det billigt heller, ett enkelt svart linne kostade 249 kr. Aldrig i livet att jag köper det där när jag får ett för 49 kr på HM. Nej jag kommer aldrig bli märkesnörd det är en sak som är säkert. Okej kanske Adidas då med det är så långt som jag sträcker mig..

Vingåker var en stor besvikelse, kommer aldrig sätta min fot där igen. Men höjdpunkten var att det var billig mat då vi åt på en Thai resturang där och att jag på system bolaget fick en drink och snacks bok för att jag svarade på några frågor. Det säger kanske en del..

Nu ska jag kanske fixa till mig för kvällens festligheter, vill inte påstå att jag är så sugen på alkohol men det för väl gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0