Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Ja tro det eller ej men jag har ännu mer dator problem. Det verkar aldrig vilja lösa sig. Varför tar eländet aldrig slut?? Jag installerade om min dator i måndags och det var allt annat än problem fritt. När jag äntligen trodde att allt var klart kom bakslaget idag. När jag fick förfrågan att installera en ny komponent till mitt virusprogram verkar hela programmet fått knäpp. Och så har den lyckats få ett virus. Kan en dator ha svininfluensan?? I så fall tror jag att det är det min dator har. Nu håller jag iaf på att formatera om den för säkert 10e gången denna vecka. Snacka om att jag börjar bli trött! Mena vad finns det för andra torsdags nöjen liksom, jag kan ju sitta här med min dator. Tur att jag nu har min lilla, blir det problem med den nu ger jag upp tekniken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0