Upp och hoppa

Eller inte. Jag känner inte alls för att gå upp över huvudtaget idag så jag ska gå och lägga mig igen och kolla på film kanske? Hade tänkt kolla på Dirty Dancing redan i måndags men det har inte blivit av. Jag hatar att vara lite halvsjuk för jag kan inte bara ligga still i sängen och göra ingenting. Det finns liksom inget värre!

Ringde till vårdcentralen imorse också. Jag bli lite nojjig nu när det är massa som spökar och halsen kändes åt helvete imorse när jag vaknade. Så blir det massa sjukdomar som snurrar runt i skallen. Jag vill bli frisk liksom. Men kan ju säga att hon inte trodde det var Svinis iaf så det var ju skönt. Men jag ska in på lab. imorron och ta halstest. Hon gissade på att jag kanske fått en "halsinfektion". Som enligt henne inte var smittsamt men att det kan underlätta med medicin om det är bakterier, är det virus är det bara att härda ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0