Tokio Hotel

Jag har velat skriva om dessa herrar länge men det har bara inte blivit så. Och nu sitter jag och fördriver tiden genom att kolla på deras videos på youtube. Jag skulle inte påstå att jag är ett jätte fan men de är helt klart bra. Jag gillar deras skiva. Kollade på videorna till de bästa låtarna på skivan, enligt mitt tycke (Monsoon, Ready set go och Don´t jump). Jag kunde inte låta bli att bli berörd på något sätt. Det finns ett djup i deras låtar som jag inte tänkt på tidigare och som slog mig nu tillsammans med videorna.

Det är kanske galet att säga men jag tror jag har drunknat i Bills ögon. Asså det är något med bruna mörka ögon som paralyserar mig varje gång. Vet inte om det i hans fall också har något med sminkningen att göra. Kan ju inte påstå att killar med smink är något jag faller för haha.

Här är iaf länkar till deras videos: Don´t Jump, Ready set go och Monsoon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0