Söndag igen då

Förstår inte att veckorna går så himla fort nu för tiden. Ska det fortsätta såhär kommer jag ju bli gammal på nolltid haha. Skämt å sido, det känns så.

Inte har man tid att sova länge heller. Eller okej jag skulle kunna men jag kan inte. Hänger ni med??

Jag känner mig på bra humör idag. Så jag ska ta mitt goda humör och städa rummet och sen eftersom jag har städvecka här i korridoren så ska jag väl ta tag i det också.

Ikväll ska vi tydligen ha majs och raggmunk kväll hos Evelina. Ska bli kul faktiskt. Jag är ju majsoman och raggmunk äter man inte allt för ofta. Rättare sagt jag minns inte när jag åt det sist och jag har ingen aning om hur man gör men det kan Gabi så jag litar på henne haha. Och eftersom Evelina frågar mig om chokladbollar varje gång vi ses så ska jag faktiskt bara för att göra några och så ta med mig.

Det innebär dock att jag måste till Willy´s och handla också, glömde ju pärlsocker när jag handlade igår.

Förresten så kan jag inte släppa vilken underbar fotboll jag fick se igår. Först Sveriges match som var lysande och sen Spanien som spelade röven av Belgien. Hallelujah!

Ne nu behöver jag frulle innan magsäcken krymper ihop till ingenting.

Kommentarer
Postat av: gabi

jajamen - raggmunksexperten är på väg nu! :)) eller ja, bara jag har ett recept att följa så gåre allt bra! :P

2009-09-06 @ 18:39:19
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0