Känns som höst idag

Tro det eller ej så känns det som en kylig höst dag idag. Även fast det är soligt ute så är det lite kallt tycker jag. Det är ju inte så att jag mer än gärna går ut. Har också insett att t-shirt och kortare byxor tiden är förbi. Igår när jag cyklade hem från Nina vid halv 12 efter jätte god middag och snacks framför tvn så var det riktigt kallt. Tror det börjar bli dags att dra fram dunvästen snart om man ska ut på kvällen burrr!

Sen har löven börjat bli röda utanför mitt fönster också. Behöver man fler höst tecken?

Vill sammanfatta detta med att vi haft en skit sommar och det har varit den värsta sommaren i mitt liv på många sätt. Ni vet vad jag menar.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sant sant... men det är hyrorna som är anledningen till studenters dåliga ekonomi ändå;)samt matpriserna.

2009-09-14 @ 13:59:47
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0