Jag hatar när jag har rätt

Asså ibland önskar jag bara att jag inte kände mig själv och min kropp så bra som jag gör. Men tyvärr så verkar inte falskalarm funka för mig. Morgonen började med halsont alltså feber på g. Och ja jag har feber just nu eller för att vara jag låg feber 38.0 visade termometern precis och då har jag ändå normaltemp. på 37.4. Jag hoppas att det är en sån där endags grej och att jag mår bättre imorron. Det har hänt förr!

Det är så typiskt. Jag blir sjuk typ en gång om året och varför blir jag sjuk just nu? Eller okej hellre nu än nästa vecka när vi får tentan, hellre nu än om 3 veckor då det är Green Day koncert, hellre jaa när som helst som vi har mycket att göra så ja. Nu kanske är ett bra tillfälle iaf. Om jag nu inte tänkt avlida i svininfluensan förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0