Jag älskar...

... när man dagen efter vaknar upp och inser hur bra man mår trotts den mängd alkohol man fått i sig. Dvs inte lite och man varit snorfull att man inte kunnat gå rakt hem och däckat i sängen så fort man kom in. Äntligen känns det som på den gamla goda tiden då man knappt märkte att man druckit. Bra eller dåligt? Nja jag behöver ju inte så mycket booze för att bli full så är ju inte som jag får i mig en dödlig dos varje gång. De som känner mig vet att jag inte tål stark sprit så därför blir det heller ingen sådan.

Dansmatta på fyllan är jävligt kul också! Man hallucinerar ihop sina egna pilar så räkna inte med att vinna men jag försökt stenhårt iaf haha.

Nu ska jag gå och käka något. Vore gott med lite mat i kistan.

Ps få se om det kommer upp nå bilder från gårdagen. För en gångs skull var inte jag den med kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0