Inget bättre än kall cola när man är bakis

Det var sjuk kul igår. Promoe var skit bra, Millencolin vad skit bra. Resten minns jag inte att jag lyssnade på innan vi åkte hem. Och bäst av allt, jag är inte bakis, inte ett dugg. Elelr beror på hur man ser på bakis. Jag är bakis i den mån att jag är lite seg efter gårdagen men that´s it. Känns skönt. Nu sitter jag här med min kalla cola och tänker bara softa idag.

Det är formel 1, Singapores GP om ett tag vilket jag tycker är lite roligt eftersom det körs på kvällen där nere så det är mörkt.


Promoe
 

Millencolin
   

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nix har vi inte fått, har kört på gamla tentor och läshänvisningar.Taskigt att vi inte fått några instuderingsuppgifter:(

2009-09-27 @ 16:20:17
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0