I love Europe!

Och då kan jag tala om att det inte är Christer Sjögrens skämt till sång han ställde upp i Melodifestivalen med utan det riktiga bandet Europe med Joey Tempest i spetsen. Kan man som svensk låta bli att gilla dem? Jag tycker inte det och jag är riktigt glad över att de är tillbaka och jag gillar nya skivan. För mig har det alltid varit så att några låtar är super och jag kan lyssna på dem om och om igen, medan några låtar vill jag inte höra talas om men that´s life.

Men denna låten från nya plattan med samma namn "Last look at Eden" är riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Från det ena till det andra, har ni hittat ett större akvarium till eran sköldis?

Vad kan ni tänka er att betala? Har ev. ett till salu på 160 liter.

2009-09-15 @ 20:13:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0