Hemtentan har påbörjats

Från idag till nästa onsdag kommer jag skriva hemtenta så det skriker om det. Jag fruktade det värsta när jag satt på föreläsningen idag innan vi fick ut den. Satt som ett frågetecken och tänkte skjut mig när vi fick den i handen. Men efter att ha suttit nu i min tentahörna så har det lossnat. Det är två frågor och har jag nu strykit över, markerat, skrivit ut anteckningar och klottrat massa stödord till den första inför morgondagen då jag ska skriva på allvar. Mena man behöver lite tid på sig att hitta all fakta och får en bild av det som ska göras innan man sätter igång.

Jag känner att denna tenta kommer att bli relativt lätt. Det är bara att hitta fakta som understryker det man vill säga i 4 böcker och ett häfte med massa artiklar men det känns bra.


Min lilla tentahörna...


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det är verkligen problemtänder,dem gör ingen nytta alls! skulle vara skönt om man kunde ta bort dem tänderna när man var små så man slapp eländet!

2009-09-23 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0