Busy day

Har varit fullt upp hela dagen idag. Första föreläsningen är avklarad och jag tycker nya föreläsaren är jätte bra så det känns toppen. Var dock bastu i föreläsningssalen så höll på dö.

Efter det blev det lunch hos Nina för att sedan åka till Marieberg med henne och Lina. Blev massa shopping i flera timmar så nu är jag helt slut. Köpte mest nödvändigheter faktiskt, hör och häpna. Blev ljusstakar och en kniv på IKEA, en ljusstake att sätta på väggen och sköljmedel på lågprisvaruhuset samt ett fodral till min lilla dator.

Nu har vi haft korridorsmöte här och det är sjukt kul att vara tillbaka. Det är ett underbart gäng jag bor med!

Fick också mitt mobila bredband idag så nu jävlar ska surfas haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0