12 Dagar

Sen är det Green Day i Globen. Jag har också fått höra att de kommer spela i 3 timmar! GRYMT!!!

Förbandet är Prima Donna, inga jag hört talas om tror jag hum.. Måste kollas upp. vore ju trevligt om man kan hoppa med liksom. Funderar på att köpa min nya Green Day t-shirten, man kan visserligen köpa på plats men det är nog dyrare. hum får fundera på det.

Till Sandra för jag vet att du läser, har ni hämtat biljetterna? Det börjar 19.00 istället för 19.30 och insläpp är 18.00 så vi lär ju åka i tid om man säger så!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET!!!!

Edit: Lyssna till Prima donna här!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe nej vi glömmer alltid,men måste ske denna vecka! okej kan vara bra att veta!

2009-09-29 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0