Zombie

Jag känner mig som en zombie idag. Fick inte gå och lägga mig före 02 inatt eftersom Osama kom hem från jobbet, skulle äta och duscha. det gick inte snabbt precis så jag höll på bryta ihop av trötthet. sen skulle min kära bror upp till skolan imorse och han är ju inte tyst vill jag påstå. Världens hemskaste alarm har han också. Så jag vaknade såklart då. Men så är det när man sover i vardagsrummet antar jag. Bara att gilla läget att man får sova max 5 timmar/natten om man har tur.

Kommer att avlida och det fortsätter såhär. Kanske är så att jag ska hålla mig till att komma hem bara helger men samtidigt så jobbar Osama på helgerna. Aja vet inte vad som ska göras så några idéer är välkomna.

Kommentarer
Postat av: Nina

Inför varje kväll:

1. Hämta en stekpanna från köket.

2. Drick en kvarting vodka.

3. Gå till sängen och stoppa i öronproppar.

4. Lägg dig ner i önskad sovposition och kör ett enkelt, kraftigt slag mitt i huvudet med stekpannan.



Sweet dreams.

2009-10-05 @ 14:54:58
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0