WOHOOOOOOOOOOO

Precis kommit hem från Gren Day koncerten i Globen.. Och FYFAAAN by far den bästa show jag sätt i hela mitt liv. Det var värt vartenda öre för biljett, bensin och parkering. Det var tom värt alla köer till och från Globen..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va grymt!!!! Vettefaan hur jag ska kunna gå och sova nu.. Jag vill ha mer, mer och mer!! Ville inte att det skulle sluta.... AAAAAAAAAAAAH Billie Joe vilken snubbe asså. Håller med Steve Rushton när han sa att Billie Joe är en av de får som verkligen har publiken ätandes ur hans händer. Fatta hur jävla grym han är. WOW säger jag bara. Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är just nu.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emma Larsson

Det var verkligen magiskt, jag har väntat så många år på detta. Det går inte att beskriva hur underbart det var=)

2009-10-12 @ 12:11:02
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja haha. Tänkte skriva ett bättre inlägg senare=)

2009-10-12 @ 13:36:50
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0