Vilken dag

Idag har det varit full rulle från morgon till kväll och jag är helt slut med tanke på att jag fick ca 5 timmars sömn. Dagen startade långsamt måste jag säga. Allt tog mycket längre tid än det brukar. Men när mormor kom in vid halv 1 satte hon vart på hela gänget. Det blev en rejäl lunch med creps och fika efter innan jag och mormor begav oss ut i trafiken. Jag skämtar inte heller om jag säger att de gräver på varenda data i den här stan. Snacka om att jag är trött på det nu och det är ju skitjobbigt att behöver åka runt hela stan för att ta sig till sjukhuset liksom. Var iaf med mormor upp för hon skulle vaccinera sig. Sen blev det en sväng på marknaden på Vaksala torg innan vi körde hem till mormor för hon glömde nå papper hemma som var viktigt. Imorron åker hon till norrland så ska köra henne till arlanda på dan.

Nu är det Svenska hollywoodfruar som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0